Організація
методичної роботи з педагогічними кадрами
Бортківської ЗОШ І-ІІ ст.
_Методична робота в школі будується на досягненнях науки, системі аналітичної, організаційної, діагностичної , пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Проблема, над якою продовжує працювати педагогічний колектив школи в 2011-2012 навчальному році: «Всебічний розвиток особистості школяра на основі сучасних підходів до навчання і виховання». В школі працює два методоб’єднання :
- ПМК учителів початкових класів (керівник Якимович Л. Г.);
- ПМК класних керівників (керівник Павук Г.І.).
Щороку проводяться предметні та тематичні тижні , де педагоги й учні удосконалюють знання з навчальних дисциплін, представляють свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу. Усі засідання мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:
- результати навчально-виховної роботи:
- динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
- результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації);
- аналіз стану викладання предметів;
- стан виконання навчальних планів і програм;
- інновації, їх ефективність;
- апробації електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних засобів;
-стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку особистості;
- роботу факультативів, наукових товариств, гуртків;
- стан позакласної роботи вчителів з предметів;
- систему та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
- аналіз роботи за рік та перспективне планування.
__Систематично проводититься методична робота з питань:
1)Самоосвіта педагогічних працівників ;
2) Атестація і творчі звіти педагогів ;
3) Курсова перепідготовка ;
4)
Участь педагогів у тренінгах, конференціях,педагогічних виставках.
Методична мета відвідування уроків
1.Визначити ефективність
роботи по розвитку пізнавальних інтересів.
2.Вивчити ефективність
навчання, що застосовує вчитель на уроці.
3.Вивчити ефективність
методів навчання, що застосовує вчитель.
4.Вивчити педагогічне
керівництво з боку вчителя роботою учнів з книгою.
5.Вивчити як здійснювати
учителю міжпредметні зв’язки.
6.Вивчити як учитель формує
в учнів загально – навчальні уміння і навички.
7.Ознайомитись з роботою
молодого (нового) вчителя.
8.Надати методичну допомогу
вчителю з питання.
9.Виявити рівень знань учнів
з того чи іншого предмета.
10.Вивчити, як формується
інтерес до навчання рідної мови.
11.Виявити рівень засвоєння
учнями нового матеріалу.
12.Визначити прогалини та типові недоліки в засвоєннях
учнів, встановити причини.
13.Вивчити, як здійснюється
індивідуальний підхід.
14.Ознайомитись з роботою
вчителя по виробленню навиків культури усного і писемного мовлення.
15.Робота вчителя з розвитку
мови учнів.
16.Ознайомитись, як учитель
реалізує мету уроку.
17.Вивчити ефективність
застосування роздаткового матеріалу.
18.Виявити, як формує
учитель потребу в знаннях.
19.Уміння виділяти головне
під час вивчення і закріплення нового матеріалу, контролює за знаннями учнів.
20.Вміння організувати
навчальну працю на уроці, забезпечити навчальну дисципліну.
21.Уміння забезпечити
єдність навчання і виховання, виходячи з змісту навчально – виховного
матеріалу.